FREDAG

Hej på dig Bloggtorka!
Alltså jag får be om ursäkt till de som verkligen lääser min blogg. Men alltså jag har känt att mina inlägg är så BORING! Hela min blogg liksom skriker ut BOOOOOOORIIIIING!

AJa, skit samma if you don't like it, LEAVE IT! Så jefla enkelt äre...

Alltså det är FREDAG idag, känns så himelskt underbart! Typ när man vaknar upp så skiner det av nåt himelskt ljus och kyrkklockorna hörs + ett sånt där HALLELUJAH
Ni fattar va?

Även om det är en himelskt underbar dag så äre ändå skola idag.
Känns trögt att cykla dit,men på måndag blire att ta bussen. SEGT men skönt!
Jag skulle ha varit med Sanna idag, men hon är sjuk så det blir inställt...
Senare på kvällen ska jag iaf cama med bajsiga Mrs Ström! Hon är hyfsat rulig! men bara HYFSAT...

Min underbart sjukt grymt mycket söta Lilla syster Ayah!
Hennes ögon är läskiga på bilden...

Take Care gott folk!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0