sömnlös natt

picasion.com
-Sitter här med en kopp kaffe och ser allt utom fager ut. Klockan är 07:27 och jag har inte sovit någonting i natt. Finns en massor av anledningar till det.
1. Kan inte sluta tänka på filmen "The fourth Kind", en film om Aliens och den ska vara baserad på en verklig händelse, men att man får tro vad man vill. JAG VET INTE VAD JAG TROR.
2. Personliga anledningar.
3. Jag är helt enkelt inte trött.
 
Jag har konverserat med min far. Inte träffat honom sedan 16-17Juni, saknar honom, Yaya och mina syskon.
Måste köpa något riktigt fint till dem. Speciellt Karim, som fyller år samtidigt som mig. Och jag missade hans födelsedag, till och med.
 
Ska fortsätta avnjuta mitt kaffe nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ingen som tvingade dig att komma hit och skrika pa dina smasyskon har.

2012-08-01 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0