It's a beautiful and sunny day


I look like this today. Helt somrig och fylld med massa lyckorus i ådrorna.
Ja det är en bra dag idag, jag är glad. Har vart det sedan jag vaknade, trots att jag försov mig och kom 20min försent. Samhällskunskapslektionen var mycket intressant och jag känner att det är det ämnet jag är bäst i.
Lika så i Geografin. Vi hade debatten idag om globalisering. Jag var Emot det och det gick så jävla bra för mig, TROR JAG.
Sista lektionen var Orientering på idrotten, var taggad som fan trots mitt hat mot kartor och dylikt.
Visade brudarna hur jag lekte häst som liten, hoppa över rötter och stubbar. I fucking loved that.

Nu ska jag ut i spåret med Yaya
sedan plugga.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0