Onsdag

- Såg att de hade bokrea i en affär, så köpte mig pocketboken Drunkna inte i dina känslor. Den känns jävligt passande just nu i detta skede jag är livet, men också passande för hur jag är som person. Fast än så länge vet jag inte, då jag inte har läst boken tidigare. Casanova köpte jag i secondhandhörnan, de tog dock inte kort men då sa de "kom tillbaka och betala senare, du måste ju ut i vårsolen och börja läsa på en gång". Så himla gulliga.
 
- Sedan har jag blivit med bettskena. Äntligen har jag ett hjälpmedel till att inte fucka upp mina käkleder och muskler. Vi får se hur det går framöver, men funkar inte detta så vet jag inte vad jag ska göra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0