-


SD får två mandat i EU-parlamentet. Jag är faktiskt rädd, bokstavligen. Ingen spelad överdrivet rädsla, utan ren och skär rädsla känner jag. Och jag är rädd för de högerpopulistiska partierna i Europa och deras platser de besitter. Jag valde att rösta på Miljöpartiet, då det är det enda partiet som har givit mig en bra känsla (eftersom jag inte är så jätte insatt i alla partier).  Och jag är glad att MP är andra största partiet.
Påtal om Europa så sitter jag och mina bruds på ett plan till Budapest imorgon. Mycket förtäring av odräglig substans kommer att ske och vi kommer dansa av oss fötterna i takt med solens uppgång alla tidiga mornar. Detta har vi sett fram emot sedan i vintras och snart är stunden kommen. Två dagar efter vår hemkomst kommer min kärlek, för att vi sedan ska gå på studentbalen dagen efter. Veckan därpå tar jag studenten med mössan stadigt på min skalp. Och sedan är det bara tio dagar till min 19:e födelsedag. Mycket händer de kommande veckorna och jag ser så fram emot det.
 
Har även fått sommarjobb
och en sak till; jag ser inte vitsen med morsdag. Morsor suger ju?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0