-

Nytt favoritband: Royal Thunder (bandet i inlägget nedan). 
Har återupptagit The Sims-besattheten. Fick något ryck för någon dag sedan (kan ha varit igår? dagarna går in i varandra) och jag har spelat så som jag inte brukar spela. Inget Mamma, pappa, barn-tjafs. Vilket har resulterat i en del triangeldraman, tårar, brustna hjärtan och ett barn som kom till världen utan en pappa. Snart är första generationen död och känslokallt nog är jag taggad, är taggad på att se vad lilla Elia kan åstadkomma i världen jag skapat. /nörd
 
Har även misslyckats med middagen två dagar i rad, igår var det bara smaklöst och de smaker som fanns passade inte ihop med varandra (ris, samosas med sojafärs och potatis i + nån sorts brunsås) och idag var tanken att vi skulle äta ris och linsgryta, men linsgrytan smakade skit, så jag kokade makaroner och gjorde en gratäng på makaronerna och grytan istället. Resultatet smakade fortfarande inget vidare. /besviken+arg
 
Imorgon tar jag med mig ett litet pick och pack, inkl. datorn för att spendera dagen med Meygan. The Sims & Curve Fever-lan står på schemat. Ska bli skönt att få komma iväg o göra lite eget och kul att träffa Meygan, då det var någon vecka sedan sist. Har väl inte så mycket mer att uppdatera...- denna vecka är sista riktigt lediga veckan innan jag börjar min praktik som håller på i två månader och sedan skiftar till jobb i ytterligare två månader. Taggad men samtidigt inte förbered, men kan man någonsin bli förbered? Tror inte det.
 
/taggar Örebro om mindre än två veckor ♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0