-

Igår fick både jag och Matthias våra pengar, vilket innebar en tripp in till stan. Väl där träffade vi Meygan, som behövde slå ihjäl en halvtimme, så vi drog till fiket Royal och tog oss något att förtära. Sådanadär spontanträffar har jag saknat. Sedan drog hon iväg till sin jobbintervju och jag drog med mig Matthias in hos en frisör som hade Drop-In. Han har tjatat om hur fult hans hår är i flera månader och jag kände bara "Vafangörnågotåtsakendå", jag pröjsa hälften då han tyckte det var för dyrt. Han gick från snygg till snygg. Dagen avslutades med mathandel, frakta det via buss och 3km-promenad hem + tacos. Jag däckade efter ett avsnitt Dexter. Total vårdag som får 5/5 toasters.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0