Örebro


Biljett är bokad till Örebro, om två veckor bär jag mig av över en helg och därigenom känner jag mig lugn. Äntligen får jag träffa mina saknade. Mina fina fina syskon, min fina fina låtsasmamma, min fina fina bästis och ett par fler om tiden räcker. Praktikplats är även det ordnat och jag börjar samma vecka som jag åker till Örebro. Det är med blandade känslor som jag beger mig in i det här, för det kommer stå oerhört mkt "jobb" på schemat o det är liksom 142kr jag tjänar per dag, genom f-kassan. Men samtidigt är det skönt o ha någon sorts rutin på mitt lilla liv.
 
Annars har jag inte så mkt ork kvar att tillföra någonting mer. Ibland händer det saker och ibland sker ingenting. Men planer om språkresa har satts i rullning, vilket är jättebra. Mer om det, någon annan gång. 
 
Nu tänkte jag bjuda på en bild på mig och en favis när vi lapade sol förra våren:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0