Sanna in thaa house!

Okej, min blogglust är i botten. Så jag bloggar  här på Kaylas underbara blogg i utbyte mot att hon bloggar på min!

Klockan är redan fyra och jag är redan slut. Anledningen till de är mina kääära minikusin (nej, inte lillkusin, MINI..) Fast hon är en stor chey nu, typ 6 år :') En annan stor chey/tant/gumma är min loovely farmor som fyllde nittio idag! Hurra typ...

Kayla är bäst. Bara så ni vet. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att ni ska förstå hur mycket Kayla bajskorv betyder för mig. För hon betyder galet mycket. NEJ, jag är inte galen för att jag gillar henne. Dock är jag nog den ända som gör de. EHEHE. Men hennes pappa mutar mig med pengar om jag chattar med henne. BUT DONT TELL HER!!

Så här awesome/underbar/snygg/vacker/galen/älskvärd/bäst är jag just nu!

You love me, face it.

PS. Jag postar inlägget i kategorin ''musik'' för att mina vackra ord är lite som musik.. Eh. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0