En av mina gladare dagar, faktiskt. I love it

make a gif online

Det var inte alls skolfoto idag. -YÄEY!-
Vi började kl 8:00, men trodde vi började 9:00. Så jag vaknade kvart i 8. LOVE LIFE.
Men det gick bra. Lyssnade på två föreläsningar, en om typ företagsshit och andra samma sak men också om självförtroende o sånt shit. Riktigt intressant var den sistnämnda.
På lunchen stack jag och några brudar till kebabhous och käka!
Efter skolan trog jag till banken, tog ut my cash och köpte mig lite smått och gott!
Tre böcker:
Skamfläck - Läste en snutt av den i tidningen på tåget hem från luleå och jag har velat köpa den sen dess!
Jagad - Femte delen av House of Night. Jag har inte de tidigare böckerna, men ska köpa dem! Har läst dem, men det var böcker från skolbiblioteket.
Under din hud - Andra delen av Mer än ögat ser. Som jag köpte för ungefär ett år sedan.
Blev över 300:-, men kände att det var värt det faktiskt.
Köpte mig även hårnålar och en svart mössa från BikBok.

Ikväll testar jag på Freerunning med mrs Nilsson. Ska bli kul, riiiktigt kul faktiskt!
Måste till ICA nu och fylla på min mobil!

KaylaMokédé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0