Tre saker jag avskyr just nu, denna stund


1. Målade tånaglar. Inge illa menat till de som går och betalar multum för lite lack på naglarna...men fuhelvede vad fult det är.

2. Blink-smileyn avskyr jag, ";)". Den är så slibbig och...usch.

3. Trubbiga spetsar på blyertspennor. Jag kan inte skriva, I JUST CAN'T! Hate it...


________________________________________________________
Positivt shit därva?
Nä men...Nu ska jag krypa ner under täcket i min mellansköna säng.
Mycket shit in my head. I hate being alone with my thoughts.
Bikt #1. Jag brukar skriva dikter och liknande som anteckningar i mobilen när jag kommit på något när jag ligger i sängen.

Good night people.
km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0