Glaspärlespel - kär och galen, om du kunde se mitt leende. Det är sånt som händer

Sitter och beklagar min nacke, nackspärr eller liknande shit. Kan knappt röra mig...
Ändå bryr jag mig inte, för det är så jävla värt det!
Kvällen igår var gaaalen! Jag hade så kul, träffade människor man inte sett på år och dar.
Första bandet var Surviving The Charade; Lite stel publik. Även jag och Sabina var det.
Sedan Cedron, lite mer röj än innan men fortfarande stelt.
Ape Rape Escape var det tredje bandet, mer röj, mer galet. Men inget från min
och Sabinas del. Men sen....YERSINIA. Så grymt, så svettigt, så galet, så jävla mycket röj.

Första låten så stod jag bara o ah digga till musiken tillsammans med Sabina och Zarah-Maria.
Men sen gick det inte längre, tryckte mig in i folkmassan, ville komma så nära scenen så möjligt.
Headbanga tillsammans med alla andra så hårt och så mycket. Därför har jag ont i nacken.
Snubbla flera gånger över folk, ville stagediva, men ingen släppte fram mig upp på scenen. HAHA

Näfan, det var galet och magiskt. Kramade om Mattis och sa hur jävla bra det var.
ÖSRÖJ!!!
Efter spelningen så köpte jag och Sabina fanta exotic och chips...börja vandra hemåt
till mig. Stannade vid en busskur, snacka och flumma.
Fortsatte gå, jag klättra upp på ICA-taket. Sen kom Sabina upp hon med,
chillerilldilla.

När vi väl va hemma, satt vi och shitchatta. Hade så jävla kul.
Tack Sabina för en UNDERBAR kväll.

Idag är det kalas, ska försöka vara social trots min nacke.
Kan inte träna ungarna idag.

Have a nice day.
Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0