HELA MÄNSKLIGHETEN ÄR EN ENDA JÄVLA PESTSJUKDOM.




Någon som har sett detta klipp? Jag såg det nu, för första gången. Trots att det legat ute på youtube sedan 10 Augusti.

Känner bara att jag måste skriva av mig, för jag sitter här med tårar i ögonen och ilska i kroppen.
Jag skakar nästan, är så förbannad och så sjukt ledsen.
Denna kille på klippet går i 8an, blir mobbad och har skurit sig sedan årskurs 2.
Att se sånthär gör att en del av mig går sönder, något i mig försvinner och det kommer definitivt inte tillbaka.

Jag är så trött på mänskligheten, jag är så trött på ondskan i så sjukt många.
Och jag är så trött på att det inte blir bättre med åren, utan mörkret bara sprider sig för varje dag.

Och något som skrämmer mig är att MIN generation har blivit så jävla präglade av det negativa och går på andra medmänniskor.
Killen i klippet är en av flera flera flera andra som blir mobbad fysiskt och psykiskt.

Nä alltså...jag kan inte uttrycka mig rätt. Jag är så brutalt förbannad att jag skulle vilja att jorden går under nu.
Allting blir bara värre, folk dödar varandra, föräldrar våldtar sina egna barn, barn mobbar andra barn osvosv.
När ska allting bara sluta, när ska vi ena oss och bete oss som människor bör bete sig.
Åh...fan.


HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0