I can see them anyway



* När jag var liten, vid 6års åldern Och skulle till skolan.
Så skulle jag alltid borsta tänderna och skölja av rumpestumpen.
Fast om inte min mamma gjorde det på mig, så gjorde jag det själv.
Men självklart var jag lat redan i den åldern och valde en av dem två.
Antingen tvättade jag rumpan, eller så borstade jag tänderna.
Det var så jobbigt och göra båda två.

Så ena dagen kom jag till skolan med ren stjärt men dålig andedräkt.
Andra dagen, fina tänder/bra andeträkt men oren rumpestump!
(HAHAHAHA)

*Jag hade en råtta när jag var 10. Ludde hette han, när han dog.
Så skulle jag begrava honom i skogen. Jag frågade mamma om vi hade nån
spade men det hade vi inte. Då tog jag en träslev och pallra mig ut i skogen.
Grävde med den. Gick inte så bra....men tillslut fick jag ner kartongen med min fina
Ludde i.

Det var lite jag hade att bjuda på.
Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0