Music, Music baby


Sitter här hemma medans nästan alla andra i klassen har matte.
Jag ska sluta gå på de vanliga mattepassen och gå i en speciell matteklass istället. Typ...Särklass om jag får överdriva lite!

Försov mig imorse, vaknade 7:40 och börjar 8:00. Vaknade upp på fel sidan, hade ont i magen hela förmiddagen och min näsa rann som fan.
Nu ska jag duscha sen sätta på mig myskläder. Göra en kopp kaffe och några mackor för att sen läsa min väldigt bra:iga bok.

km.

Ps: Ska förresten se Promoe och LoopTroop Rockers på fredag tillsammans med Lena och Hannah.
Sen på Lördag ska jag på spelning med Sabina. Då ska fyra band spela, Ape rape Escape och Yersinia är två av dem.  WOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0