Promoe uppfostrar barnen

Trångt, armar uppe i luften. Skrik och stoj.
Publiken är halvt galna, inte helt. För lite folk, för mycket folk som är rädda för att släppa loss.
Framför oss står the gänget. Looptroop Rockers. Men jag kollar bara på en enda person
Promoe. Min näraintill, Gud.
Jag fick ögonkontakt med honom, antingen så inbillade jag mig eller så såg
mina ögon rätt. Det var under låten "Dekadansen", efter den blev det Mammas gata.
Och sen en hel del andra låtar.

Efteråt fick jag autografer från alla förutom promoe.
Men sedan kommer han ut och Hannah skriker att jag ska våga gå fram.
Så jag gör det

Jag tackar honom för allt, han ler och säger saker jag nu inte minns.
Vi kramades och Hannah var fotograf. Tog kort hela tiden. Och jag var lyckligast i världen.
Fick Autograf på armen och på pappret bland alla andra namn...
När han läste "Till Kayla..."
så frågade han om det var mitt namn(dum fråga, egentligen)
Jag sa självklart ja. Och han sa att det var fint....hihihihihihi.
Sa Tack med världens töntigaste röst, världens flickigaste.

Näfan, underbar kväll. Som spenderades med underbara vänner.
Loved it.
Långt inlägg, I know.
Bilder kommer upp imorgon. Nu ska jag sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0