Heeeeej



Jacka - Vila, Munktröja - Carlings, Sjal - Carlings, Mössa - Carlings, Vantar - Stadium
Cardigan - Old Navy(usa), Tubtop - GinaTricot, Shorts - avklippta jeans
leggings - Lindex, Knästrumpor - Carlings

Mycket kläder från Carlings som jag har på mig idag.
Passar Ayah och Karim. Ayah babblar, fattar ingenting. Karim gråter.
Åh kaos.

Ayah 1½år säger: MAMA, njiiikaaatiiii, MAMA njiiitiiikaaa PAPA...Alla(Kayla på hennes språk)?
Jag: Ja Ayah vad är det?
Ayah: njiiitiikamiikaaa PAPA
Jag: Ska vi väcka pappa?
Ayah: Niiiiii katiiimaashii, MAMA...ALLA?

Lätt o förstå va?

Iaf så ska jag ut och springa med Malik min lillebror på 6bast. Har lovat honom hela veckan.
Senare ska jag träffa Sanna, Hannah och lena.
Kul.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0