It's epileptic

create avatar

Hemkommen från spelning.
Ape Rape Escape, lika bra som alltid.
och äntligen fick jag tag på en utkastad CD.
Fast till min besvikelse så var det NOLL utförsäljning på tröjor o shit.
Innan jag anlände till konserthuset där Sabina stod o vänta så var jag i Vivalla med
min kära BRUDS...så brutalt kul. Jag pruttade sönder Lenas säng och retades med min illaluktande töj.
Snacka om allt mellan himmel och jord och hade det bara allmänt trevligt. Like Always.

Nu ska jag poppa popcorn och hoppas att det finns nån socialsjäl på min msn-lista som vill uggla med mig hela natten.
Tack för mig, bra start på helgen, tack till den som lät mig få uppleva denna härliga start.
Adios.
Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0