KAYLA TIPSAR!

HeysanHoppsan folks!
Nu kommer jag med ett litet tips.


Har du problem med dina svettlökar? Alltså...svettas du lätt/ofta/mycket?
Är det jobbigt? Vill du ha ett lite udda men bra tips?

Jag själv svettas rätt lätt. Utan att behöva anstränga mig, det bara är så. Har alltid varit så, och jag vet att jag absolut inte är ensam om det. För jag tror många känner igen sig i det här.
-Jag kan inte ha på mig en grå eller någon liknande färg på tröjan. Spelar ingen roll om den är oversize. Det blir fuktigt i armhålorna.-
Många säger att det är äckligt/ohygieniskt/and so on. Men det är det absolut inte om du har duschat och att tröjan är ren.

Så mitt tips till just er svett-folket som vill ha på sig till exempel: En grå T-shirt.
Sätt på dig en en tajt t-shirt. Spelar ingen roll vilken färg.


Precis. För då kommer den t-shirten suga upp fukten. Om det nu blir något.

Sedan över denna tajta t-shirt, sätter du på den t-shirten du ska ha.


Man ser inte ens t-shirten under. Det är underbart.
Jag har haft så sedan 7an-8an. Då jag precis kommit i puberteten osvosv.

Men glöm aldrig att det är NATURLIGT att svettas.
Och vill du inte ha två t-shirtar på dig...så finns det Torr Deodorant.

Tack för mig, leverpastej!
Km.

EDIT: Sen måste man ju självfallet ha deodorant om man inte vill lukta. För trots att du blir varm osv, så luktar man oftast inte. Eller det beror väl på från person till person egentligen...Jag gör inte i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0