Lite smått och gott



* Jag har tre prickar på ena kinden.


* Jag har ätit en snigel. Var 10år och mina polare utnyttjade min "jag våågar visst"-förmåga.
De sa "Kayla ät den" Jag: "Nä" De"vadå vågar du inte?" Jag "JO, men jag ska ha tjugo kronor"

Åt snigeln och jag fick 20kronor. fett ovärt tänker jag nu, men då va det inte de!
Jag är fortfarande så att jag måste bevisa att jag vågar saker och ting...

* Jag red förut, vääldigt länge! Var värsta hästtjejen. Hade hästplansher på väggarna, red hela tiden osv.

* Hade en råtta en gång i tiden. Ludde hette han, när han dog och jag skulle begrava honom så hade jag ingen spade. Så jag grävde hålet med en kökssked. HAHA...

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0