Mina misstag är så små, så små det skulle kunnat varit andra


Jag förtydligar "Om floden var vin" för mina buddisar här. Och var en aning trött OCH flum. EHE.

Idag ska jag plugga tillsammans med Sanna och senare ikväll ska jag, hon, Sabina och Dallin käka sushi!
Blir tredje gången för mig, tycker bara om krabba och lax!

Nchilija, min lillasyster ska tävla i SM idag också. I konstsim. Lycka till honey!
www.Malaikaa.blogg.se - Min lillasyster Malaika's blogg. Read it, or fuss you!

Peace out!
km.

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Anmäl dig gärna till dagensblogg hos mig :)

http://sstille.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-sondag.html#comment

2011-10-01 @ 13:59:01
URL: http://sstille.blogg.se/
Postat av: Nerkes Allehanda

2011-10-03 @ 10:42:18
Postat av: Nerkes Allehanda

Du är en riktigt duktig sångare ! Vi har en sida för rockers som dej, skulle du vilja vara med i ett repotage? Hör gärna av dig till mig i sådanfall på: www.na.se/rockers

MVH Katarina på NA redaktionen

2011-10-03 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0