Today folks, i wearing this - woala



Mössa - carlings, Halsduk - Carlings, Kofta - Bikbok, Linne - Carlings
Jeans - H&m


Kul och tröttsam dag i skolan. Blev typ 20tagningar på bara mig när vi gjorde filmen, kunde verkligen inte sätta replikerna och skrattade ihjäl mig. Kul kul.
Äcklig hamburgare i skolan, försökte göra den god genom att göra som en big mac. Men nä...äckligt.

Har brutalt ont i halsen, men ska ändå repa. Får se hur det kommer låta.
Direkt efteråt är det träning. Sanna har varnat mig hela dagen att man kan dö om man tränar med förkyldning.
But fuck that...ska träna lite i alla fall.

Öhm...har en e-mail kompis från USA genom skolan. FETT DRYG. Jag skriver värsta ansträngande mailet till henne och hon svarar med en rad. TVÅ om jag har tur. Fan hon kan väl skriva på svenska istället så ska hon få se hur svårt det är.

Kände att jag ville skriva, fan vad skönt det var. Bara låta fingrarna vandra över alla dammiga tangenter.
Kan en dator gå sönder med för mycket damm på sig?
Isf...äre nog bäst att damma av den.
Höh...Nä nu måste jag byta om. Repa i träningskläder, ROCK STAR!!!

Ha en underbart underbar dag gott folk.
Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0