Känslan jag har är obeskrivlig, jag älskar Yersinia. Vad mer kan jag säga?


Bild: www.yersinia.bandcamp.com

"...
du undrar varför jag inte kan lita på någon?
för alla är precis som jag.
du undrar varför jag vill hålla dig nära?
för jag är rädd att du är precis som jag.
precis som jag. som jag."
- Glaspärlespel

"...
Vapenbröder mina
Stanna vid min sida
Medan livet strilar
genom våra fingrar
Vapenbröder mina
Stanna vid min sida
Er botten är min
Jag är er för alltid"
- Vapenbröder

"...
Trots att vi sa: vännen håll mig kvar
blundar för dig och flyr ännu en dag
kvinnor, sång, vin
fyller hålen inuti
blundar för dig och flyr ännu en dag"
- Eskapisten

"...
Vad finns annat att göra än att återgå till det lilla:
 att byta ut observatoriet mot ett mikroskop och
 återvända till vårt skådespels dockskåp.
För när det inte finns något kvar att bränna
ner måste du sätta dig själv i brand."
- Artonde kapitler: Fortsätt bränna ner.

"...
Eftertanken försvann när det slutade vara dag
Oavsett vad: är du mitt bästa misstag.

Bara ikväll / Kan vi ta det som skämt, kan vi kyssas igen
Bara ikväll / Kan vi äntligen vara med någon som en
Bara ikväll / Kan vi förtränga med ljuvlig ånger
Men bara i kväll, bara ikväll

En välbekant hjärtans gång
vaknar upp som innan fast precis tvärtom"
- Mitt bästa misstag

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0