KAYLA TIPSAR!

Nu förtiden finns det tusentals bloggar. En del är intressantare och roligare att läsa än andras, men det är en individsfråga om vilken blogg som är bäst. Jag själv läser ytterst få bloggar dagligen.
Och jag hade tänkt att tipsa dem till er, mina lite över 30läsare.

www.simonlussetti.com - Denna tumblr-blogg drivs av en kille vid namn Simon Lussetti. Mycket kreativ i tänkandet och skapar rolig konst. Allt från coola videos till monster-tavlor med stora töjningar i öronen. Jag har följt hans blogg i snart två år nu. Har verkligen fastnat för den. Han hade en liten "webshop" förut, men tror inte den är så aktiv nu mera.
Den är brutalt VÄRD att kika in på. So do it, folks. PLUS - He's hot!

www.keela.se - Och nu över till denna färgklick till blogg. Den drivs av en tjej på 21år som bär namnet Michaela, AKA Keela. Jag fann den för ungefär två månader sedan. Fastnade för den omedelbart. Hon bloggar om typ allt. Ger tips och råd, skriver om sin vardag och har massa tävlingar. Även "Helgens Awesome" som man kan anmäla sig till genom att skicka iväg en liten kommentar "Jag är med"
Älskar hennes attityd och klädstil också. Checka in den, du kommer inte ångra dig!

www.sannastyle.devote.se - Ja nu över till denna lite mindre blogg, som drivs av min bästa vännina, Sanna.
Hon uppdaterar inte överdrivet ofta, nån gång kan det hända att den är inaktiv en HEL dag. Men det gör ingenting, jag läser den i alla fall. Hon skriver mycket om sin vardag och lägger upp fina "Dagens outfit"-bilder (ibland är jag fotografen). Mycket musiktips blir det också. Klicka på länken och välkomnas in i Sannas värld. Totally värt!

www.sannastrom.blogg.se - Denna är också en Sanna-blogg. Då bloggaren också heter Sanna. Denna norrlands-brud skriver om allt från sin vardag till fina citat från låtar. Även massa coola bilder, rörliga, longboardiga och allmänt störda. Även hon är min bästa vän. Läs den och du kan inte hålla tillbaka skrattet.
Det är värt och den är br0tal.

JA, de här fyra bloggarna läser jag dagligen. Sedan finns det lite fler bloggar jag läser när jag kommer på dem, eller har tråkigt!
Så vänta inte, KIKA IN PÅ DEM. De förtjänar nya läsare.

KM.


Kommentarer
Postat av: mathildA den vildA

min blogg då..

2011-09-15 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0