I put my hands up in the air



Denna väska hittade jag i vår stora garderob. Assnygg och ascool. Många har sagt"ful", men fan heller...den är vrål snygg. - Hade Nationella uppsatsskrivning i Svenska idag, gick bra tror jag. Hoppas jag får bra betyg på det.
Gick ut nian med MVG i Svenska. Men nu har sveariket amerikaniserats och moderaterna vill endast ha smarta som ska utbildas. Så de har ändrat betygssystemet och kriterierna, så det blir auto, svårare att få topp betyg. Lite fuckmylife-känsla men jag ska visa reinfeldt och kompani att jag är smart och också kan. Måste bara bita ihop! Vilka är på?!?!

Känner att jag skriver mycket om skolan, men denna blogg handlar om mitt liv och 50% av mitt liv är skola typ.
SÅ NI FÅR STÅ UT!

Nu: kaffe.
Sen: Tjejkväll på stan, SHOPPING!


Kommentarer
Postat av: Gingah

DÖ-SNYGG VÄSKA

2013-02-26 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0