I'm gonna fight them all

God förmiddag gott folk. Första gången på hela lovet som jag har vaknat klockan 13:00.
Har alltid vaknat 10:00 eller 11:00. - Skönt? - Nja, lite kanske.

Igårkväll/natt hade jag oerhört tråkigt. Jag sjung och försökte spela på en ostämdgitarr. Läste lite i mina guldvärda poesiböcker, försökte skriva lite, ritade också. Men ingenting av det villa jag göra, hade NOLL inspiration. Och film ville jag fan inte titta på!

Så...

Jag bestämde mig att få friheten att leka gud. Gick in i min lillebrors rum, hämtade hans Sims 2. Gick ner och poppade popcorn. Sedan satte jag mig vid datorn.
Gjorde ett punkar-par, svartsminkade, tuppkammar och trasiga jeansvästar, prydda med nitar.

how to make a gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0