Kayla tipsar - känner du dig ful?

Dags för några tips.
Jag tror inte att jag är ensam om att man har nån gång i sin livstid eller flera gånger, kännt sig äcklig, ful, oattraktiv och ba helt jävla grotesk. Så jag hade tänkt att ge några självklara tips som jag förmodar många redan följer, men w/e. Finns säkert de som inte vet vad de ska ta sig till i detta ytliga stadie.

Du vaknar upp, känner dig as äcklig och hela den där ramsan.
1. Hoppa in i duschen.
*Duscha varmt, så hela du blir mjuk och uppvärmd.
*Tvåla in hela kroppen. Precis hela.
*Raka dig!
*Tvätta håret med shampoo och balsam.

2. Borsta tänderna.
*Har du tandtråd eller nå flour, ta det också.

3. Smörj in kroppen med nån bodyloation.
*Knarka deo.
*Lite parfym

4. Sätt på dig bekväma kläder och fixa håret.

5. Gör en kopp kaffe eller något som får dig pigg.
*Käka någonting också.

Detta är ju rätt självklara grejor, så om du vill göra det lite mer speciellt ta en löprunda i nå spår innan du fixar dig. Eller något annat dylikt. Känslan efter att ha tränat är ju oslagbar.

Jag har haft den där fulhets känslan idag och så i förrigår. Men har räddat situationen bra, båda gångerna.

Detta var i förrigår, hade värsta groteska känslan i kroppen. Men slutade med att jag ba älskade mitt fågelbo till hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0