Odd future wolf gang kill them all



OFWGKTA ska ju komma till Way Out West och naturligtvis är inte jag här i Sverige då.
Utan är i USA. Känns så himla orättvist att alla ska åka dit och ba dö bland publiken, och så är jag på andra sidan jordklotet o surar över just det.
Men får försöka vara glad för alla glada själars skull och inte tänka "Kill them all"-tankar.

Skämt åsido.

Min dag började 11:00. Koka kaffevatten och gjorde mig en kopp kaffe. 50/50 - hälften mjölk, hälften kaffe -
Sedan satte jag igång och diska den mount everest-liknande disken.
Med bra musik i öronen, gick tiden snabbt och efter nån timma blev jag klar med hela köket.
Nu sitter jag här och känner mig lite glad och lite irriterad. Mixed feelings, you know.
Men ska träffa H och S, klockan halv tre på Våghustorget. Så denna dag blir nog bra.

Nu ska jag duscha och förvandla mig själv åt det mänskliga hållet.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0