Skillnaden mellan Bikini och underkläder



Många, speciellt killar förstår sig inte på tjejer som kan tänka sig va med på kort eller gå runt i Bikini, men INTE i Underkläder. Jag kan väl förstå varför ni inte förstår er på sådana tjejer.
Men det är ganska logiskt, om man använder hjärnan.


1. Enda sedan låååångt tillbaka, så har man badat utan kläder (byxor, tröja, strumpor osv). Förr badade man naken, men sedan ansågs det stötande, generande och lite respektlöst mot sig själv att visa upp hela sig själv för allmänheten. Så man kom på badkläder: baddränkt, bikini och badbyxor. Små kläder som täcker könsorganet, rumpan och brösten.

Och så är det idag, det är mer självklart att visa sig i Bikini. För det är någonting alla gör. Och det är så det ska vara. Ingen vill bada i kläder, om det nu inte handlar om npn specifik Kultur och Religion, som inte tillåter.

2. Förr fanns inte sådana underkläder som det finns idag. Bygelbh:ar och spetsstring osvosv, sådant existerade inte. Och dessa plagg, när de kom. Blev kallade underkläder, alltså dessa ska vara under de riktiga kläderna.
Det är liksom ingenting man visar, i alla fall inte om det handlar om Mode, Porr eller annat liknande.

Det är så hos många tjejer, de vill inte visa allmänheten sina privata delar. Och de vill inte heller visa det som täcker de privata delarna. Det finns ingen speciell anledning, men det är ganska självklart egentligen.
Det tycker jag som tjej i alla fall.

Men självklart finns det undantag, det finns sjukligt många flickor och kvinnor som gillar och vill visa sig själva i förda i underkläder endast.

Jag personligen, tycker synd om sådana människor. För enda anledning varför de gör det är behovet efter bekräftelse och framförallt uppmärksamhet. Jag finner tyvärr ingen annan anledning.
Men jag är öppen för andra anledningar.


EN annan sak: Jag tror inte att du som kille, hade reagerat glatt och öppet om du hade sett din tjej lägga upp en bild på sig själv iförd i endast underkläder och liggandes i en säng, på facebook. Men om det hade vart en bild på henne, på stranden i bikini, så hade det vart en helt annan reaktion. Right?!

Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0