Tjockis vs. vältränad

Funderar lite över mina matvanor. Att jag lider av mentalfetma, är ingenting nytt.
Men att käka antingen chips eller godis, minst en gång varje dag, ÄR NÅGONTING NYTT.
Och det är det jag har börjat göra. Anledningen är väl att jag alltid går runt och är hungrig PGA mitt val att bli vegetarian. Faktum är att JAG blir inte mätt av vegetarisk mat.

Vet inte riktigt vad jag ska göra, för att bli köttätare aka Tyrannusaurus Rex igen, är inget jag har tankar om.
Och om vi liksom ska se längre in i framtiden och jag fortsätter käka Junk, så som jag gör nu.
Så ser min framtid jävligt TJOCK ut. Jag kommer gå upp i vikt och eftersom att jag inte tränar 5ggr i veckan längre, så kommer det leda till att mitt självförtroende sjunker drastiskt då jag inte kommer känna mig bekväm i min kropp. Och Ja, hela Kayla Mokédé-systemet kommer fucka och tillslut Rasa.

SO, WHAT TO DO? För något måste göras innan denna förmodligen tragiska, händelse sätts på världskartan.

1. Sluta lägga pengar på chips,godis,dricka och tuggummi. Eller minska på't.
2. Köpa gymkort och börja träna som fan igen. Byta ut dallerlåren mot de riktiga Kaylalåren.
3. Ta tag i min förjävliga matvana. Jag är en sån som käkar två portioner hemma, inte en halv.

Det är tre punkter jag ska börja följa. Önska mig lycka till, jag kommer behöva så många "Lycka till" som möjligt.


Jag vill inte se ut som Buddha, när jag dör. Fatta; de kommer få behöva göra en special-kista till mig i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0