du brann upp framför mig

 Morgonmusik.
 
-Snooze'a i över en timma, innan jag klev upp. Väckarklockan gick på var tredjeminut. Det brukar vanligtvis göra mig galen. Men jag var helt enkelt för jävla trött, för att ens tycka att det är lite irriterande.

Idag är det sista dagen, innan jag börjar tvåan.Jag är så jävla stor nu alltså.
Blandade känslor på den fronten. Det positiva är att ju att för varje dag som går så kommer jag bara närmre studenten och då kommer jag även närmre friheten. Då tar jag mitt pick och pack och drar helst utomlands, men det mest väsentliga är utanför Örebro.

Det negativa är att jag är rädd. Jag är rädd för att misslyckas. Högra krav har byggts upp nu. Jag har dem och andra har dem på mig. Jag har inte råd att misslyckas ett stort antal gånger.

Nog om det. Såg en bild på två killar från fucking One Direction, på tumblr. Gissa vad det stod på den?!
"OBEY" - Alltså jag vill lemlästa den personen som satte dit OBEY, på en One Direction-bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=KHOZwyNilZs

Musiktips :D

2012-08-20 @ 12:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0