Gamla arla-fabriken

- Hemma efter en bräd och graffiti-fylld dag med Z-M.
Vi stack till den gamle, övergivne och söndervandaliserade Arla-Fabriken på norr. Två byggnader fyllda med färg inuti. Massor av tags och pieces. Jävligt nice att kika+ta kort på. Fick även lite adrenalinrus på köpet, då man inte visste vad/vem man kunde möta i alla rum man gick in i.
Sedan stack vi hem till mig, åt osv. Och sen vidare mot södra station. Chillade och kollade på fina godståg som snabbt passera, sedan kom det två killar med kameror och frågade om de fick ta kort på oss. Så vi fick vara modeller för ett tag.
As schyssta, killen som tog kort på mig frågade "Du är 23, va?". Dagens komplimang.
 
Bilder kommer när Zarah-Maria lagt upp dem. Hennes är tagna med en ball systemkamera och mina med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Bästa dagen, tack Kayla!

Svar: Åhja, tack själv Zarah-Maria!
Kayla Mokede

2012-08-11 @ 13:28:46
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se
Postat av: Zarah

HALLÅ
kommer du ihåg vad deras hemsida hette? Vill se los bildos ifrån dem :(((

Svar: Minns inte :-( Men jag var inne på sidan i våras och då såg jag inga bilder som de tog på oss...
Kayla Mokede

2013-11-10 @ 16:36:58
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0