The Freakshow

- Igår kväll, var en bra kväll. Umgicks med underbara människor. Lärde känna två roliga individer.
Tog promenad i regnet. Åt gurka med Aromat på. Tittade på Paranormal Activity. Skrattade. Spelade Slenderman. Jag bajsade på mig. Och tusen kilo mer med skratt. En välbehövd kväll kan man säga.
 
Sanna: Den här livmoderhalscancer-sprutan skyddar mot Gonorré också.
Alla hurrar o är glada förutom jag, som inte tagit vaccinet.
Jag: Haha på sexualkunskapen när jag sa Gonorrä.
Alla skrattar. Och funderar ut vad Sanna sa istället för Klitoris.
Sanna: Jag minns nu: Klitrus.
Alla skrattar.
Sanna: Men du var ju värst, säger Gonorro.
Jag: GONORRO?!
Tio minuter konstantskrattande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0