känslobergochdalbana

I hate you, for being you.
Spelningen var underbar. Blandade känslor under hela kvällen.
Ex Animo var coola med en brudtrummis. Mirror Eyes, var så jävla vackra att titta på. Skapade ljud, som faktiskt inte gav rättvis här på datorn. De var galet bra.
Concubine, gjorde en underbar cover på ett punkband jag förfan inte minns namnet på.
Och resten av deras egna låtar var grymma. On the Edge Of Forever, var det röööj på. Röj,röj,röj.
Slutligen var det Cedron. Där var känslorna som mest instabila. Så underbart.
 
Efteråt, stack jag och lite människor till Mcdonalds. Chilla och sånt med adrenalin rusande i kroppen.
Nu är jag hemma och jag vill bara sova och förbli sovande för alltid.
I hate you, for being you.
 
(Bilder kommer när de kommer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0