Brudar med snevridna ben för att få dem att se smalare ut



Smal midja, smala ben, smala armar, smal mage, smal allt.
Det är så vi tjejer vill se ut, right?
Eller rättare sagt, det är så många tjejer vill se ut.
Underhudsfett är skandal och lår som dallrar när man springer eller går i trappan
är en mardröm.
De så kallade kärlekshandtagen gör man allt för att få bort...
Jag förstår inte...vill ni se ut såhär, eller vad är grejen?



Jag tycker det är väldigt sorligt, eller alltså det är blandade känslor. För det kanske finns de som vill bli smala
och mår bäst så. Då kanske det är bäst...men samtidigt kan jag tycka att man ska vara nöjd med hur man ser ut.
Att låren går ihop, gör ingenting. Jag tycker inte att det är något man ska dölja...om det är så att man har så.
JAG har så, men jag skäms inte. Jag skäms inte över att jag har underhudsfett och har lite små dallriga lår.
För jag mår bra i alla fall och jag vet att jag lever ett hälsosamt liv. Jag äter och tränar bra och regelbundet!



Många som har lår som går ihop och ska ta bilder på sig själva
står ALLTID med fötterna inåt, för då vrids benen och ser automatiskt smalare ut.
DET tycker jag är patetiskt. Visst om man står så för att få en cool pose, men oftast är inte fallet så!

Jag tycker att vi kvinnor ska skita i alla jävla modetidningar där bilderna på alla modeller OFTAST är dataredigerade för att de ska se smalare ut.
För jag personligen tror att det är de som är de största bovarna i det här patetiska spelet.

Så sluta upp nu, ät bra och träna regelbundet så ska du se att du kommer må bättre.
Än att svälta dig själv och redigera eller göra snevridna poser för att se smalare ut!

Alla har nån sorts komplex, jag har lite över smådetaljer. Men jag försöker lära mig att älska dem istället för att ändra på dem.

Tack för mig, leverpastej!
Km.


Kommentarer
Postat av: moa

hej du är fan min idol, hejdå

2012-02-08 @ 17:03:17
Postat av: ellen ♥

så grymt rätt kayla!

"tjejer ska ha något killar kan ta i, ben är för hundar" ;)

2012-02-08 @ 17:09:30
URL: http://ellenwi.blogg.se/
Postat av: ellen

haha jag står med fötterna inåt för att dom är så :( men helt ärligt, för ett år sen vägde jag drygt 8 kilo mindre än nu och jag mår mycketmycket bättre nu! när jag böjer mig fram får jag fettklumpar på magen och mina ben dallrar, men jag känner mig mycker finare nu när jag har mer former än förut! du är allt bra du som tar upp dehär kayla!!

2012-02-08 @ 17:22:05
URL: http://ellenb.blogg.se/
Postat av: Emma

Fast det finns ett litet minus med att ha lår som går ihop ;) jag har inte världens jättelår utan helt normala, något muskligare lår än andra kanske eftersom jag tränar sjukt mycket.. Men iaf, minuset är att typ jeans slits ut mycket fortare! Asirritetande :o asså dom går sönder där uppe mellan benen nästan högst upp, inte kul :( särskilt inte när ens favoriterna går sönder! Så om dom var precis så att dom inte gick ihop skulle vara perfekt! :D

2012-02-08 @ 17:40:49
Postat av: Zarah

re; jo jag fattar, haha!

2012-02-08 @ 18:59:47
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0