Everyday is exactly the same



Sitter och gör absolut ingenting.
Malaika och hennes kompis är i rummet bredvid, skrattar och har sig.
Känner mig forever alone...har en känsla av att specifika vänner kommer glida ifrån mig snarast.
Suger en aning, men är inte ledsen, mer besviken bara!

Lyssnar på musik och internet kommer stängas ner klockan 01:00 (tror jag).
Vill skriva något as långt, men tror inte jag orkar det.
Vill börja blogga normalt igen, med bra och någonlunda vettiga inlägg! Kommer så småning om, I hope.

Ah, lov som sagt. Kommer väl inte göra något speciellt, enda är födelsedagsfest hos en kompis. Ska bli kul!
Imorgon ska jag sova LÄNGE.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0