I'm sorry dudes


NOLL UPPDATERING IGÅR.
But I have my reasons okey?
Var knappt hemma igår. Skola, åkte hem till kusin kolla kläder han rensat ut (Fick med mig munktröja o klippte ett par jeans till shorts), hem 10min, buss till rep, repa, buss till träning, träna.
Kom hem klockan 22:30.

MEN NU
blir det som vanligt igen. Sitter i skolans bibliotek nu, lyssnar på Matt Corby och chillar galet.
Hade spanska förut, min spanskalärare sa "Kayla du är duktig, du är snabbtänkt enda som fattas är motivationen...därför förstår jag om du vill avsluta kursen till tvåan.", efter jag hade sagt att jag skulle hoppa av!
Ibland gillar jag den damen...hon är snelhezt.

Idag efter skolan ska jag ut och jogga har jag bestämt, sen ska jag leta upp en sopborste och sopa utanför mig så jag kan ta fram skaten litegrand. Longboard känns onödigt, vill åka RUNT. Inte fram och tillbaka 50m.

Allt för mig,
tack och Hej.
Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0