Kayla tipsar - Tråkig outfit?

Har du haft sådana dagar då dina kläder bara känns allmänt tråkiga ut? När du känns tråkig?
Jag har...kläder gör mycket faktiskt. Fel val av kläder en morgon, kan förstöra en hel dag.
Man känner sig obekväm, ful, äcklig och allt liknande.
Och jag tror alla har varit där, även de som inte vågar erkänna det.

Ska ge ett litet tips. Inte så stort, men har hjälp mig många mornar.
Har du satt på dig ett par kläder du tycker är bekväma men brutalt tråkiga.
Fram med nagellack, smycken, klockor, huvudbonader, skärp, skor.

Bomba armarna med armband och nån klocka.
Sätt på dig en ring eller två.
Måla naglarna med någon stark cool färg.
Stoppa in tröjan innanför byxorna (litegrand)
och sätt på dig ett snyggt skärp.
Har du en snygg keps, hatt eller mössa, sätt på den.

Ni vet allt ligger i detaljerna egentligen, det är de som gör själva grejen!
Självklart väljer man själv hur mycket man ska ta...en del kanske gillar när det bara
finns någon liten enstaka detalj, andra gillar bombat!

Och det som är så bra att det finns billiga nagellack, smycken osv.

Paint-skills.

Good luck.
Km.

Kommentarer
Postat av: Natta

Bra tips! ;D

2012-02-25 @ 19:11:03
URL: http://sivisamari.blogg.se/
Postat av: SANNA NILSSON MOHAHA

DET ÄR DÄRFÖR JAG ÄLSKAR SMYCKEN OCH FÄRG :D

2012-02-27 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0