They see me rollin', they hatin'


(I miss my board.)

Morning folks!
Sitter i biblioteket, har skrivit på min källkritik från lite arbeten o dylikt.
Är typ klar med alla inlämningar nu...förutom geografin som både jag, Sanna och Sabina ska skriva på.
är as pepp på skolan nu, vill bara plugga, bli bra, plugga, bli bra.
Min motivation kommer lite från två bloggar, båda som skriver är riktiga plugghästar...så de peppar mig lite omedvetet dårå haha...

Det här är min sista lektion, eller har idrott. Men är vrål förkyld så skippar den.
Rep ikväll förmodligen, om jag inte ska plugga inför mattetestet som är på Onsdag.
hm...

Km.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan du länka bloggarna??

2012-02-13 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0