Tjejers putande läppar så fort en kamera dyker upp

gif animator

Ja, typ såhär ser många brudar ut på bilder... De putar på sina läppar.
Vissa putar mer än andra. Men frågan är...VARFÖR gör man det?
En teori jag har är att man har smala och knappt synbara läppar
så man putar på dem i bästa tillfälle (ja framför kameran).
Ganska förståeligt, men samtidigt inte...varför inte bara se ut som vanligt för?

Men den där teorin håller inte när man ser en brud med feta läppar och hon putar på dem.
What the hek? Why?!
Jag personligen tycker det ser lite...billigt ut? Kan man uttrycka sig så?
Visst puta lite om du vill, jag kan komma på mig själv att liksom slappna av i läpparna när jag tar bilder....då blir de liksom stora. För ja in fact, I have big lips.

Men ah...någon som vet varför man putar på läpparna så fort en kamera dyker upp?


Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0