Kayla Tipsar! (Små ironisk)

Gillar du inte kaffe?
Är det verkligen det äckligaste du vet...vill du ändra på det?
Känna dig lite mer vuxen, lite mer mognare.
Då ska jag härmed ge dig ett tips på hur du kan börja ditt nya vuxnare liv.
Alla vill ju vakna upp på morgonen o sitta med en kopp kaffe o tidning till frukosten, right?

Jag själv har nästan alltid gillat kaffe, men dricker nu oftare. Alltså är jag auto lite mognare o vuxnare.
Men men, tillbaka till tipset.

Ha Oboy i.
Brygg ditt kaffe eller koka ditt kaffe vatten(som jag gör).

Häll i mjölk, socker och det du vill ha.
Sedan en eller två skedar oboy.


Det blir en annorlunda smak då det är oboy i, mer åt choklad hållet vill säga.
Det är gott som satan. Try it.

När du är van vid det börjar du bara vänja dig att dricka utan oboy-pulver. Inte så svårt.

Detta tips fick jag av min kompis Mimmi som fått det tipset av sin lillebror.

Lycka till!
Väx upp och hitta eran vuxna sida i er ;)

Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0