Nine Inch Nails

-"I can still feel you , even so far away"
Trent Reznor är min gud, Nine Inch Nails är religionen jag tror på. Okey ska inte överdriva.
Men det är lätt hänt när man älskar någonting så obeskrivligt mycket. Nine Inch Nails
är det band som faktiskt har lyckats. Många av deras låtar, kan jag relatera till efter den tolkning jag har.
Min lilla spellista med dem, på typ fyra låtar spelar jag om och om och om igen. Ska dock lägga till fler låtar snart, när jag är redo.
One more thing: I love this band and I would marry Trent If I could.
 
Here you go:
http://www.youtube.com/watch?v=y7fsHtkNU7w&feature=autoplay&list=PL65210CAEB616EAE6&playnext=2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0