Skate or Die

 
old pic
 
-Förlåt för dålig uppdatering. Men igår var jag ute hela dagen. Jag+mina systrar var till skateparken+basketplanen.
Jag bokstavligen köttade sönder mig själv. Är sinnesstört mörbultad. Öm på ena skinkan, mina båda knän är gravt uppskrapade och mitt ringfinger på ena handen går ej att röra. Nej jag ramlade inte för att jag är överdrivet dålig, utan igår var det Hardcore-skate som gällde. Visar bilder när jag hittat överföringssladden, som tyvärr är spårlöst försvunnen.
Träffade på nytt folk, som frågade om jag älskade Jesus osv också. Trevligt, typ.
 
Någonting jag märkt nu i efterhand är att igår, tänkte jag ingenting under hela dagen.
Ingen negativitet, överhuvudtaget. Allting kom ju när jag skulle sova, men ändå. Det kändes skönt.
 
Så länge jag får känna en rullande bräda under mina fötter, kan jag nog genomlida livet, hyfsat bra.
Och jag vet att det är det här, jag lever för och ska leva för. Jag blir glad utav det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0