snart, snart nästan där

- Ligger helt utmattad på sängen, solen lyser in mellan träpersiennerna och går långsamt ned.
Var iväg till Slip n' slide med mina systrar förut. Umgicks med deras nya polare. Roliga grabbar det där.
Lika störda som mig.
Nu lyssnar jag på Yersinia, ja de är sjukligt bra. Jag ryser av Mattis stämma. Han har en sådan känsla, hur han skriker ut sin egenskrivna poesi. Han är ett geni.
 
"Jag har funderat på att sluta andas
Ägna min tid och energi åt något helt annat
Gräva mig långsamt ner i ett personformat hålrum;
För om ruset är livets höjd måste jag vara sex fot under jord.
Hon sa: "epikuré är bara ett annat ord för feg"
Att det var jag som missat existensens mening.
för att visa att hon hade fel
lät jag syran forma ansiktet till "titta, jag har mer att ge!" - Snart,snart nästan där
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0