Dag 11 - Moses lake

(Joe Dirt)
 
Brudar som säger "Jag behöver inte träna, jag är smal". Ta ert pick och pack, gå in i en skog och sätt er på en stubbe. Och stanna sen där, För alltid!
 
Bara för att du är smal, behöver inte det betyda att du är hälsosam and shit like that. Man ska träna för att hålla sig i trim, vara hälsosam osv. Och tränar du, så får du muskler och blir inte alls pinn-smal. Fast det beror dock på hur du äter också. Men aja, läste i alla fall det där citatet ovan, på en blogg igår. Och jag blev så jävla förbannad.
 
"Jag har inte tränat på år och dar, ändå är jag smal."
 
Nog om det. Kom nyss hem från Joe. Rulla bräda i solen, men slutade med att vi landa hos honom o kikade på filmen Joe Dirt, helvete vilken rolig film. Rekomenderar verkligen!  Gosa sönder med hans hund Sency också. Världens sötaste hundvalp.
 
NU: chilldill-häng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0