Dag 9 - Moses Lake

 
- Idag har min dag vart rätt simpel.Vaknade rätt tidigt. Låg i sängen o slöa, sedan drog mamma med mig ut på en joggingtur. Jobbigt as fuck. Solen lyser på och en känsla av att hjärnan har ett rent och ramt kokeri, existerar.
 
 Duschade, sedan datorsittande. Men sen behövde mina syskon få springa av sig, så först stack vi till skateparken. Var sinnesstört kul o ba glida runt på brädan där o över hopp o grejor. Filmade lite, klippet ovan.
Sedan rulla vi vidare till en lekpark och där råka jag på en longboardåkare. Josef. Vi ska glida bräda tillsammans, någon dag har vi sagt. ASAKUL FÖRSTÅR NI!
 
Ska ut & lira basket med syrrorna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0