Kayla yttrar sig - Jag är så jävla hiphop.

 
"Oh my god jag är så jävla hiphop, Yonkers med Tyler the creator är den bästa låten ever. Lucas i Odd future är så brutalt jävla söt.
Jag har endast Obey-kepsar och köper bara märkeskläder som supreme till exempel. Jag har även en skateboard som jag kan rulla på, UTAN att ramla hihihu. Ah, som sagt Odd future är den bästa hiphopgruppen genom tiderna. Big Daddy Kane, Wu Tang-Clan och DMX, vilka fan är de?!"
 
-
 
Fan vad jag ogillar dagens jävla poserse, speciellt på hiphop/skate-fronten.
Säger inte att alla Odd Future-fans är sådär. Eller de som går runt i märkeskläder o har en skateboard de knappt kan åka på, är så. Men det finns de som är så, en hel jävla del.
Och det gör mig så frustrerad, faktiskt. Sluta lek. Ja gilla allt det där, men säg fan inte att du vet vad riktig hiphop är om du inte vet bakgrunden.
 
Jag säger inte att jag kan allt.(Men jag har i alla fall ett intresse och vill veta allt som finns att veta)
 Och ja, jag gillar en del låtar med Odd future, älskar Obeymärket, men älskar streetarten ännu mer. Ja jag har en skateboard, men jag åker inte för att visa upp att jag har en bräda. Jag åker för att jag verkligen brinner för det.
 
Jag vill inte få mig att framstå som något jävla helgon och gott exempel, utan jag känner bara att alla posers bara blir fler och fler.
 
Sedan om du verkligen älskar hiphop som Odd Future, försök att utvidga dig. Lyssna på lite mer äldre hiphop, Old School.
För du ser verkligen dum ut om du går runt och bara vet om låten Yonkers med Tyler och ingen annan och sen säger att du älskar hiphop. For real.
 
Och nej, Odd future är inte de nya Wu Tang-Clan till 100%.
 
Men ah, vi får se när all denna hysteri om Odd future och liknande har lagt sig. Vilka som håller sig kvar och vilka som går vidare till nästa hysteri och inte längre påstår att hiphop är den bästa genren. Och att Skateboarden inte var så rolig leksak, egentligen
 

Kommentarer
Postat av: LAWL

kayla WTF?
varför ens bry sig om dom som "leker"?
varför ens ta din tid att skriva ett jävla inlägg om det?
du säger ju att du brinner för skateboard/longboard varför går du inte ut och tränar så du blir bättre ist?

2012-06-30 @ 10:51:10
Postat av: Haha.

Hahaha herregud KAYLA
Hur kan du själv påstå att du inte är en poser? Jag menar för att du lyssnar på old school tyder inte på att du UTVIDGAR DIG dammmn it
Och varför har du just nu valt ut oddfuture? Det är en jävla hysteri om Wu Tang-Clan nu med för den delen. ALLA börjar någonstans och posers är pinsamt, ja. MEN HUR ORKAR DU BRY DIG
för att du känner själv att du tar åt dig utav det? Eller känner du dig träffad? Och varför gör det dig frustrerad? Jag menar när du åker ser det inte så smidigt ut heller... Nä tänk lite på vad du skriver
Du sjönk i mina ögon en heldel
Man får ha åsikter. Men sätt dig själv inte i någon kategori eller andra även fast det går i nu läget. Om du hade vart ''i don't give a fuck för jag lyssnar på hiphop och skatear för att det är JAG'' så hade du inte ens lagt tid på det här
Pinsamt, Typiskt tjejer som tror att dom är mer än vad dom egentligen är.

2012-07-01 @ 13:19:32
Postat av: Nawres

MM. Undrar vem som visa dig lite Old School.. ;)

2012-07-21 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0