Mänskligheten


Bild: Weheartit.com

Jag är så otroligt bitter på mänskligheten just nu. (Lol, kom med något nytt Kayla) Jag känner verkligen att jag har fötts i fel kropp. Jag ska inte vara en människa. Jag ska vara någonting helt annat. En noshörning, skulle vara rätt fränt att vara.
Stå på en savann, stångas lite med andra noshörningar, käka sånt noshörningar käkar och liksom, se allmänt cool ut.

Ibland känner jag att jag är så otroligt onödig, som ska liksom lägga mig i allting. Yttra allt jag inte står för och tvärtom.  Varför kan jag inte bara sluta tänka och bara hålla käften? Det är ju så många andra som gör det.
Varför kan jag inte vara en av dem?
Men samtidigt som jag ställer dessa frågor till mig själv, så känner jag att jag är glad över att jag tänker som jag gör. Jag är inte blind, naiv, blåögd eller helt jävla puckad. Utan jag är kritisk, realistisk och frågvis. Jag vågar.

Vet inte vart jag vill komma någonstans, kände bara att jag behövde få skriva av mig. Läste någon tråd på ett forum om Gud/Religion och skrev världens omognaste svar. Men shit the same...Pallar inte bry mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är toppen!

Allt från vad du tycker och vad du gör. Det blir ändå inte dendär typiska bloggen utan något bättre!



Det ända jag vill rekommendera dig till är att fixa desigen till din blogg, den är lite för simpel kan jag tycka :)



Annars ska du fortsätta att göra det du gör och att inte go with the flow!

2012-06-04 @ 16:35:03
Postat av: BATTS

i just find my soulmate.

2012-06-09 @ 16:13:59
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0