Svar på kommentar

 
 
-Svar: Jag kan nästan gissa på vem det här är. Sämst att du inte skriver ditt namn.
Varför jag bryr mig? Jo för att jag bryr mig om allt och stör mig på alldeles för mycket saker.
Och jag har hellre den här åsikten nedskriven på min blogg än att den ska gå runt o gnaga i mig för att jag aldrig kan få ut den. My blog, jag skriver vad jag vill i den.
 
Och den här personen kan inte känna mig så väl, då jag är den som åker varje dag.
Aja, jag säger bara en sak. Haters are always gonna hate.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i haters!
Du har rätt att skriva vad du vill på din blogg, sålänge det inte är kränkande osv...
Fortsätt, för du är awesome!

2012-06-30 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0