Dani California




Helt OKdag i skolan. Rolig samlektion och detsamma på Geografin. Det vi håller på med är sådant jag intresserar mig för. Allt det här med I-länder och U-länder, hur verkligheten ser ut osv.
Efter skolan stack jag upp på stan, träffa en barndoms kompis, så han och jag stod och snacka om allt möjligt.
Han är från Kongo, så han berätta hur det var när han var där. Är avundsjuk, jag är ju kvarts Kongoles, vill också dit.
Sedan efter ca 1h, sade vi adjö och jag köpte mig T-shirten där ovan på H&m för 80:-. Fett billigt.
Sedan gick jag in till en bokaffär som sålde ut alla böcker. Så köpte, Scar Tissue. En självbiografi om Red Hot Chili Peppers egna Anthony Kiedis. Den verkar väldigt bra. BARA 35:-
Svängde även in till Ali Baba för att köpa Rasta Star och godis.
Nu ska jag chilla, sen plugga!

Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0